Trasa č. 5A – dálková

Informace o trase:

Délka trasy cca: 46,0 km

Obtížnost: těžká

Doba jízdy/běhu cca: 5 - 6 hod.

Výškový profil: zobraz

Trasa do navigace: GPX

Trasa do navigace: KLM

Pro stažení souboru použijte pravé tlačítko myši a v menu „Uložit cíl/odkaz jako…“

Adresa / kontakt

Infocentrum Prachatice

Velké nám. 1, 383 01 Prachatice

tel: 388 607 574

E-mail: infocentrum@prachatice.eu

Web.: www.kisprachatice.eu

Prachatice /Velké náměstí/ – po zelené turistické značce směr Volary /kolem Štěpánčina parku ke Gymnáziu – dále prudké stoupání Volovickou ulici až na panelovou cestu nad Prachaticemi (1,1 km) – odbočit vlevo a po cyklotrase 1055 k Fefrovským rybníčkům s geologickou naučnou stezkou a zvířecí obůrkou – zookoutek (1,5 km) – dále pokračovat po prašné cestě k rozcestníku Pod Perlovicemi (1,7 km).

Od rozcestníku Pod Perlovicemi pokračovat po cyklotrase 1055 přes osadu Libínské Sedlo k rozcestí U Sedýlka (1,8 km) – pokračovat po cyklotrase 1055 až na komunikaci u obce Zbytiny (4,5 km) – odbočit vpravo a po silnici do osady Blažejovice (1,0 km) – průjezd osadou směr Prachatice ­– po 300 m odbočit vlevo na cyklotrasu 125 směr Blanický mlýn, Cudrovice a Mlynářovická myslivna (5,1 km) – odbočit vpravo a kolem autobusových zastávek do osady Mlynářovice (2,0 km) – po lesní cestě pokračovat přes osadu Krejčovice až na Krejčovické rozcestí (4,6 km) – odbočit vpravo a po modré turistické značce do obce Záblatí (2,8 km) – na návsi odbočit vlevo a pokračovat po žluté turistické značce – po 2,0 km vyhlídka na Zabrdské skále (tento úsek bývá neudržován) – sjezd k Zabrdskému mlýnu a podél toku Blanice a pily u Podedvorského mlýna pokračovat až k turistickému rozcestníku V loučkách (3,4 km) –  odbočit vlevo přes lávku a pokračovat dále podél toku řeky Blanice a chatové osady (žlutá turistická značka) – pokračovat po cestě až na komunikaci s cyklotrasou 121 – odbočit vlevo a po silnici směr Husinec – po 800 m odbočit vpravo, přejet lávku a  pokračovat podél toku Blanice k mostu (1,0 km) – přejet most a po 180 m odbočit vpravo a pokračovat po modré turistické značce do obce Těšovice (3,0 km) – na návsi odbočit vpravo a po modré turistické trase pokračovat do obce Běleč (před obcí je nebezpečný přejezd komunikace II/145 – dávejte pozor!!!) – po cyklotrase 1088 pokračovat do osady Bělečská Lhota ­(1,6 km) – odbočit vpravo  do osady Městská Lhotka – dále směr osada Ostrov – 100 m za přejezdem kolejí odbočit vlevo a po cyklostezce pokračovat do Prachatic a zpět na výchozí stanoviště.

Mohlo by vás zajímat

Singltrek Prachatice

Cyklistické okruhy
Délka trati: 9,0 km
Náročnost: lehká

Singltrek Prachatice se skládá ze 3 okruhů stezek Singltrek s nižší náročností o celkové délce cca 9,2 km. První okruh Kaplička je dlouhý přibližně 1,7 km a nachází se u kapličky na Zlaté stezce. Druhý okruh Křížek je dlouhý cca 3,3 km. Třetí okruh s názvem Dubový vrh je dlouhý 4,2 km. Stezku si užije každý cyklista, od malých dětí po po zdatné a zkušené terénní cyklisty.

Městské cyklistické okruhy

Cyklistické okruhy
Délka trati:
Náročnost: lehká, střední, těžká

Nabídka cyklistických okruhů, zpracovaná městem Prachatice do interaktivní mapy s detailním popisem jednotlivých tras, zajímavých bodů včetně fotografií, délky tras, výškového profilu atd. Všechny tratě je možné exportovat do formátu GPX a následně importovat do navigace včetně aplikace Mapy.cz.